У світі моди кожна деталь має значення. Від дизайну та якості самої тканини до її оформлення, яке відображає цінності та стиль бренду. У даній статті ми зануримося у світ пакування для одягу, та розповімо про те, як воно стало невід'ємною частиною образу компанії. Також, на прикладах покажемо секрети ефектної презентації продукції.
Електронна комерція дала новий поштовх глобалізації світової економіки. 2020 рік, не в останню чергу через пандемію, запам'ятався як рік остаточного переходу брендів в онлайн.
З моменту початку епохи онлайн-шопінгу десь у 2000-х, він став частиною нашого життя. Але, на жаль, пов'язана з ним екологічна проблема залишається практично незмінною. Звісно, ми всі пам'ятаємо ті часи, коли сорочка, замовлена в інтернет-магазині, приходила до нас додому, охайно згорнута в пластиковий пакет, у картонній коробці з купою наповнювача або крафтового паперу. Хоча, нічого не змінилось, окрім масштабів — через пандемію обсяги онлайн-покупок зросли у геометричній прогресії.
Онлайн-шопінг продовжує змінювати звички багатьох споживачів, змушує звикати до віртуальних прилавків замість традиційних магазинів.
Саме тепер, навіть малі бізнеси з провінційних містечок отримали шанс конкурувати з більш престижними виробниками. Цінності, які пропагує бізнес, переважають над труднощами просування. І тут мова йде не стільки про самі речі, скільки про користувацький досвід, взаємодію з брендом.
Соціально відповідальний бізнес масово віддає перевагу вторинним матеріалам і стимулює покупців обирати "за обгорткою".
Пакування одягу — це не лише спосіб захистити та зберегти товар, а й "перший контакт" клієнта з вашим продуктом. Воно немов анонсує попереднє враження про якість і стиль вашої продукції. Може викликати позитивні емоції та підсилити імідж. Так само система може працювати у зворотньому напрямку.
Коробки для одягу з логотипом стали невід'ємною частиною маркетингової стратегії багатьох модних брендів. Вони не лише захищають товар, але й слугують потужним засобом брендування. Логотип робить кожну коробку впізнаваною, додає цінності товару.
Візитною карткою японських кросівок Asics є їх незмінне пакування з переробленого крафтового картону природних кольорів з класичним монотонним логотипом, нанесеним пласким офсетним друком. Своїм виглядом воно демонструє традиційні японські цінності єдності з природою.
А от модний будинок Dior віддає перевагу ящикам з твердого палітурного картону, найчастіше покритим оксамитом, з золотим/срібним тисненням і великими декоративними стрічками. Важкий люкс у своєму класичному вигляді.
Вибір матеріалів настільки великий, що кожен зможе підібрати щось своє ексклюзивне та неповторне.
Виробництво коробочок на замовлення дозволяє втілити в життя будь-який дизайн та ідею. У Boxes можуть створити упакування з урахуванням форми, розміру, колірної палітри й, звісно, айдентики вашої компанії.
Якщо ви шукаєте коробки для бренду одягу — зверніться до фахівців. Важливо обрати виробника, який надасть індивідуальні рішення для вашого бренду.
Упакування для брендового одягу — це не лише функціональний засіб збереження продукту, а ще й потужний маркетинговий інструмент. Воно допомагає створити позитивне враження, підвищити впізнаваність, і підкреслити індивідуальність вашого бренду. Якісна, продумана упаковка може посилити сприйняття вашої продукції, додаючи елегантності та стилю.
Ми спеціалізуємось на виробництві коробок для одягу гуртом на замовлення. Для вас доступні ексклюзивні ціни та безліч пропозицій.
Vladyslava Yarmoshenko
Очень довольна коробочкой. Качество замечательное, картинка тоже хорошая, все качественное! Сделали очень быстро, за что я безумно благодарна! Буду обращаться еще! Все супер!
Більше відгуківНатали Гляненко
Спасибо большое!!!❤️ Сделали все лучшим образом, очень выручили и подсказали как лучше☺️ Будет повод, обязательно ещё буду обращаться! Самые лучшие!☺️
Більше відгуківЗамовити розрахунок вартості
Заповніть для розрахунку вартості
Часті запитання та відповіді